NAJAVA: Nabavite prvi nove članske iskaznice u Hrvatskoj!
Još samo nekoliko dana i krećemo!
Portal vatrogastvo.hr u suradnji sa svojim partnerima razradio je jednostavan sustav narudžbe jedinstvenih i moderno dizajniranih iskaznica za članove vatrogasnih organizacija, usklađenih sa svim propisima koji utvrđuju kategorije članstva vatrogasnih organizacija, kao i potrebom identifikacije prigodom korištenja pogodnosti osiguranih putem portala vatrogastvo.hr.
UVOD
Činjenica je kako sve vatrogasne organizacije sukladno članku 1. Zakona o vatrogastvu predstavljaju tijela javne vlasti koja obavljaju vatrogasnu djelatnost. Kako bi ista djelatnost mogla biti nesmetano provođena, poželjno je da u skladu s člankom 159. Zakona o općem upravnom postupku svaka vatrogasna organizacija osigura identifikacijski dokument koji dokazuje status članstva u istoj, a temeljem službene evidencije koja se vodi sukladno članku 12. Zakona o udrugama.
Tijekom posljednjih 10-tak godina razmjerno mali broj isključivo operativnih članova dobrovoljnih vatrogasnih društava i vatrogasnih sudaca primio je svoju člansku iskaznicu (u posljednje vrijeme intenzivirane su poteškoće u istom području) unatoč pozitivnim propisima koji su u tom pogledu donešeni na višim razinama vatrogasnog sustava Republike Hrvatske. Istovremeno, poteškoće glede identifikacije članstva su prisutne poglavito kod provedbe vatrogasnih natjecanja (posebice kod vatrogasnog podmlatka), preventivnih pregleda i sl.
S obzirom na sve navedeno, kao i cijeli niz ostalih projekata koji se provode putem portala vatrogastvo.hr, nabavom vlastitih članskih iskaznica, posebice za pripadnike kategorija članstva za koje još nije ni inicirana razrada sustava izdavanja od strane bilo kojeg drugog subjekta na višoj ili nižoj razini, želimo osigurati podlogu za još kvalitetniju provedbu vatrogasne djelatnosti.
Napominjemo kako ovaj projekt zajednički vodi niz bivših, sadašnjih i budućih istaknutih članova vatrogasnih organizacija s područja cijele Republike Hrvatske, a koji na odgovoran i profesionalan način žele u svakom pogledu podržati razvoj vatrogastva odnosno suvremene civilne zaštite u cjelini.
NARUDŽBA
Samu narudžbu Vaših iskaznica možete provesti na sljedeće načine:
- vlastitom pripremom podataka ili
- obradom podataka putem tvrtke 1klik d.o.o. (naš partner u aktivnostima vezanim uz izradu članskih iskaznica).
Sukladno navedenome, različite su i cijene za pojedine oblike narudžbi (vanjska usluga profesionalne tvrtke predstavlja razliku u cijeni ukoliko njima prepuštate obradu podataka).
Tvrtka 1klik ispostavlja predračun za izradu iskaznica, a isporuka istih predviđena je u roku od 15 dana od zaprimljene uplate od strane naručitelja.
OPCIJA 1 – Vlastita priprema podataka i datoteka te slanje mailom 1klik-u
Najpovoljnije je dakako da sami sakupite podatke o članovima za koje naručujete iskaznice te pritom slijedite ove upute:
- prikupljanje i upis podataka provodite Vi kao Naručitelj putem zasebne stranice posvećene članskim iskaznicama na portalu vatrogastvo.hr, zajedno s Vašim županijskim koordinatorom čije podatke možete pronaći na portalu vatrogastvo.hr, a koji je zadužen za dostavu svih materijala (posebice osobnih fotografija) u ispravnom formatu,
- provjeravate podatke prije slanja na izradu te ih šaljete mailom županijskom koordinatoru, a on ih potom “uploada” na našoj stranici,
- prije provedene obuke županijskih koordinatora (predviđena krajem 2016. godine) svoje materijale odnosno narudžbe šaljete na e-mail adresu iskaznica@vatrogastvo.hr,
- datoteka za podatke o osobama mora biti u .XLS ili .CSV formatu (tablični strukturirani format),
- fotografije koje će biti tiskane na kartici moraju biti dostavljene u kvaliteti od najmanje 300 dpi, u omjeru slike (“ratio”) 4:3, uz po mogućnosti svijetlu pozadinu slike (bijelu). Ukoliko pošaljete fotografije niže kvalitete od navedene, partneri iz 1klik-a će vam poslati pripremljene datoteke za tiskanje iskaznica, gdje će moći vidjeti na ekranu kvalitetu mogućeg ispisa, te potom autorizirati tisak ili poslati kvalitetnije slike za izradu iskaznica.,
- jedan primjerak datoteke za podatke o osobama potrebno je isprintati, ovjeriti i skenirati, poglavito zbog potvrde vjerodostojnosti podataka te pripadajuće odgovornosti Naručitelja.
Format datoteke kojom dostavljate podatke za izradu:
|
Ime i prezime |
Kategorija članstva*/** |
Ime slike*** |
Broj kartice**** |
Datum rođenja |
|
JOSIP HORVAT |
operativni |
josip horvat.jpg |
1234 |
09.01.1977. |
* Sukladno važećim propisima trenutačno se mogu naručiti iskaznice za sljedeće kategorije članstva:
operativni, izvršni, pričuvni, veterani, podmladak, mladež, pomažući, počasni
** Sukladno važećim propisima trenutačno se mogu naručiti iskaznice za sljedeće kategorije djelatnika profesionalnih vatrogasnih postrojbi:
operativni
*** Nazivi slika moraju biti bez dijakritičkih znakova (č,ć,đ,ž)
**** Broj kartice određujete sami prema svojoj internoj numeraciji (broj iz matične knjige, broj iz popisa članstva, i sl.)
Naziv dokumenta s podacima za narudžbu mora biti naziv vatrogasne organizacije te datum (npr. DVD Varazdin_30082016.xls).
Primjer dokumenta s podacima o članstvu (za narudžbu) možete preuzeti OVDJE!
Primjer fotografije sa svijetlom pozadinom:
Postoje dvije inačice univerzalnih iskaznica:
- iskaznice s univerzalnim dizajnom (opcija 1a),
- iskaznice s univerzalnim dizajnom i dodatkom logotipa DVD/VZO/VZG/VZP/VZŽ s gornje lijeve strane iskaznice (opcija 1b).
Cijena izrade (opcija 1a):
|
Broj iskaznica |
Jedinična cijena (kn) |
|
1-20 |
20,00 |
|
21-50 |
14,00 |
|
51-100 |
14,00 |
|
101 i više |
11,00 |
Cijene su izražene u kunama bez PDV-a.
Za svaku narudžbu naplaćuje se priprema uređaja i podešavanje (cca do 100.00 kuna neto po narudžbi, neovisno o količini iskaznica).
Ukoliko se odlučite za obradu i stavljanje svog logotipa odnosno amblema na iskaznicu (opcija 1b), isto se dodatno naplaćuje 30,00 kn neto po pojedinoj kartici, pri čemu je važna kvaliteta dostavljene grafičke datoteke logotipa.
Poželjno je da logotip/amblem budu u vektorskom formatu odnosno “krivuljama” radi lakše obrade i kvalitetnijeg tiska.
Cijena izrade (opcija 1b):
|
Broj iskaznica |
Jedinična cijena (kn) |
|
1-20 |
30,00 |
|
21-50 |
27,00 |
|
51-100 |
24,00 |
|
101 i više |
21,00 |
Cijene su izražene u kunama bez PDV-a.
OPCIJA 2 – Izrada iskaznica prema posebnom grafičkom rješenju
Pored ponuđenih grafičkih rješenja i opcija narudžbe istih u slučaju želje odnosno potrebe mogu se izraditi i originalna posebna grafička rješenja (možda želite drugačije boje ili poseban razmještaj elemenata?).
Za izradu novog dizajna kontaktirajte tvrtku 1klik d.o.o. putem e-mail adrese info@1klik.com.hr ili telefona 01 30 98 900.
Jednom definirani izgled kartica tvrtka 1klik d.o.o. postaviti će na web stranice kako bi ih mogli odabrati prije narudžbe.
Cijena izrade pojedine grafičke pripreme izgleda kartica prema specifikacijama i željama Naručitelja iznosi 750,00 kn neto po pojedinom izgledu kartica.
Izrada i printanje samih kartica se potom naplaćuje prema opciji 1b.
Napomena: dostava kartica na adresu Naručitelja nije obuhvaćena gore navedenim cijenama.
REGISTAR IZDANIH ISKAZNICA
Portal vatrogastvo.hr vodi evidenciju o izdanim iskaznicama koja sadrži: ime i prezime osobe kojoj je izdana iskaznica, broj iskaznice, identifikacijski broj (OIB), datum izdavanja i roka važenja, zamjene ili povrata članske iskaznice te datum prijave nestanka, gubitka, krađe ili drugog razloga zbog kojeg je osoba ostala bez članske iskaznice ili prava na člansku iskaznicu.
POGODNOSTI ZA VLASNIKE ISKAZNICA
Portal vatrogastvo.hr na vlastitim će web stranicama redovito objavljivati ažuriran popis pravnih osoba u Republici Hrvatskoj koje temeljem podrške humanoj vatrogasnoj djelatnosti osiguravaju pogodnosti za vlasnike članskih iskaznica.
OBRAZAC ZA ONLINE NARUDŽBU – kliknite OVDJE!
Vaša pitanja, komentare i sugestije očekujemo na urednik@vatrogastvo.hr!










