AKCIJA: Članske iskaznice po najpovoljnijim uvjetima!

Vaša organizacija nema članske iskaznice, a bliži se sezona različitih događanja poput natjecanja, javnih vježbi, preventivnih pregleda izvora vode i drugih oblika javnih aktivnosti. Vjerujemo kako ste dosad upravo zbog nemogućnosti jednostavne identifikacije svog članstva imali poteškoće u svom radu, stoga vam naš portal daje podršku u smislu izrade jednoobraznih članskih iskaznica, po iznimno povoljnim uvjetima, odnosno akcijskoj cijeni do kraja manifestacije “Svibanj – mjesec zaštite od požara”.

Članske iskaznice izrađene na najsuvremenijoj opremi u Hrvatskoj nedavno je primilo članstvo DVD-a Imotski

.

Kao što vam je zasigurno već poznato, portal vatrogastvo.hr u suradnji sa svojim partnerima krajem 2016. godine razradio je jednostavan sustav narudžbe jedinstvenih i moderno dizajniranih iskaznica za članove vatrogasnih organizacija, usklađenih sa svim propisima koji utvrđuju kategorije članstva vatrogasnih organizacija, kao i potrebom identifikacije prigodom korištenja pogodnosti osiguranih putem portala vatrogastvo.hr.


ZAŠTO NAM TREBAJU ISKAZNICE?

Činjenica je kako sve vatrogasne organizacije sukladno članku 1. Zakona o vatrogastvu predstavljaju tijela javne vlasti koja obavljaju vatrogasnu djelatnost. Kako bi ista djelatnost mogla biti nesmetano provođena, poželjno je da u skladu s člankom 159. Zakona o općem upravnom postupku svaka vatrogasna organizacija osigura identifikacijski dokument koji dokazuje status članstva u istoj, a temeljem službene evidencije koja se vodi sukladno članku 12. Zakona o udrugama.

Tijekom posljednjih 10-tak godina razmjerno mali broj isključivo operativnih članova dobrovoljnih vatrogasnih društava i vatrogasnih sudaca primio je svoju člansku iskaznicu unatoč pozitivnim propisima koji su u tom pogledu donešeni na višim razinama vatrogasnog sustava Republike Hrvatske. Istovremeno, poteškoće glede identifikacije članstva su prisutne poglavito kod provedbe vatrogasnih natjecanja (posebice kod vatrogasnog podmlatka), preventivnih pregleda i sl.

Izradom članskih iskaznica, posebice za pripadnike kategorija članstva za koje još nije ni inicirana razrada sustava izdavanja od strane bilo kojeg drugog subjekta u vatrogastvu, želimo osigurati podlogu za još kvalitetniju provedbu vatrogasne djelatnosti.

Napominjemo kako ovaj projekt zajednički vodi niz bivših, sadašnjih i budućih istaknutih članova vatrogasnih organizacija s područja cijele Republike Hrvatske, a koji na odgovoran i profesionalan način žele u svakom pogledu podržati razvoj vatrogastva odnosno suvremene civilne zaštite u cjelini.


NARUDŽBA

Samu narudžbu Vaših iskaznica možete provesti na sljedeće načine:

  1. vlastitom pripremom podataka ili
  2. obradom podataka putem naše partnerske tvrtke.

Sukladno navedenome, različite su i cijene za pojedine oblike narudžbi (vanjska usluga profesionalne tvrtke predstavlja razliku u cijeni, ukoliko njima prepuštate obradu podataka).

Naš partner, odnosno tvrtka Git d.o.o. ispostavlja predračun za izradu iskaznica, a isporuka istih predviđena je u roku od 15 dana od zaprimljene uplate od strane naručitelja.

.

Upute za pripremu podataka i datoteka te slanje narudžbe e-mailom

Prvi korak u smislu nabave iskaznica je prikupljanje podataka o članovima za koje naručujete iste, pri čemu je važno da slijedite ove upute:

  • prikupljanje i upis podataka provodite Vi kao Naručitelj putem zasebne stranice posvećene članskim iskaznicama na portalu vatrogastvo.hr, pazeći pritom na dostavu svih materijala (posebice osobnih fotografija) u ispravnom formatu,
  • provjeravate podatke prije slanja na izradu te ih šaljete mailom na e-mail adresu iskaznica@vatrogastvo.hr ili jednostavno “uploadate” sve materijale na našoj stranici,
  • datoteka za podatke o osobama mora biti u .XLS ili .CSV formatu (tablični strukturirani format),
  • fotografije koje će biti tiskane na kartici moraju biti dostavljene u kvaliteti od najmanje 300 dpi, u omjeru slike (“ratio”) 4:3, uz po mogućnosti svijetlu pozadinu slike (bijelu). Ukoliko pošaljete fotografije niže kvalitete od navedene, poslat ćemo vam pripremljene datoteke za tiskanje iskaznica, gdje će moći vidjeti na ekranu kvalitetu mogućeg ispisa, te potom autorizirati tisak ili poslati kvalitetnije slike za izradu iskaznica,
  • jedan primjerak datoteke za podatke o osobama potrebno je isprintati, ovjeriti, skenirati i dostaviti zajedno s ostalim već spomenutim materijalima, poglavito zbog potvrde vjerodostojnosti podataka te pripadajuće odgovornosti Naručitelja.

Format datoteke kojom dostavljate podatke za izradu:

Ime i prezime Kategorija članstva*/** Ime slike*** Broj kartice**** Datum rođenja
JOSIP HORVAT operativni josip horvat.jpg 1234 09.01.1977.

* Sukladno važećim propisima trenutačno se mogu naručiti iskaznice za sljedeće kategorije članstva:
operativni (kao interna iskaznica udruge), izvršni, pričuvni, veterani, podmladak, mladež, pomažući, počasni

** Sukladno važećim propisima trenutačno se mogu naručiti iskaznice za sljedeće kategorije djelatnika profesionalnih vatrogasnih postrojbi:
operativni

*** Nazivi slika moraju biti bez dijakritičkih znakova (č,ć,đ,ž)

**** Broj kartice određujete sami prema svojoj internoj numeraciji (broj iz matične knjige, broj iz popisa članstva, i sl.)

Naziv dokumenta s podacima za narudžbu mora biti naziv vatrogasne organizacije te datum (npr. DVD Varazdin_31122017.xls).

Primjer dokumenta s podacima o članstvu (za narudžbu) možete preuzeti OVDJE!
Primjer fotografije sa svijetlom pozadinom:

.

Postoje dvije inačice univerzalnih iskaznica:

  • iskaznice s univerzalnim dizajnom (opcija 1a),
  • iskaznice s univerzalnim dizajnom i dodatkom logotipa DVD/VZO/VZG/VZP/VZŽ s gornje lijeve strane iskaznice (opcija 1b).

Cijena izrade (opcija 1a):

Broj iskaznica Jedinična cijena (kn) Akcijska cijena (kn)
1-10 30,00 15,00
11-20 25,00 12,50
21-30 20,00 10,00
31-50 15,00 7,50
51 i više 10,00 5,00

Od 1. ožujka 2017. do kraja manifestacije „Svibanj – mjesec zaštite od požara“ sve cijene spuštene su 50%, kao što je prikazano u krajnjem desnom stupcu tabele!

Cijena je izražena u kunama bez PDV-a.

Za svaku narudžbu naplaćuje se priprema uređaja i podešavanje (cca 100.00 kuna neto po narudžbi, neovisno o količini iskaznica).

Ukoliko se odlučite za obradu i stavljanje svog logotipa odnosno amblema na iskaznicu (opcija 1b), isto se dodatno naplaćuje 5,00 kn po pojedinoj kartici, pri čemu je važna kvaliteta dostavljene grafičke datoteke logotipa.

Poželjno je da logotip/amblem budu u vektorskom formatu  odnosno “krivuljama” radi lakše obrade i kvalitetnijeg tiska.

Cijena izrade (opcija 1b):

Broj iskaznica Jedinična cijena (kn) Akcijska cijena (kn)
1-10 35,00 17,50
11-20 30,00 15,00
21-30 25,00 12,50
31-50 20,00 10,00
51 i više 15,00 7,50

Od 1. ožujka 2017. do kraja manifestacije „Svibanj – mjesec zaštite od požara“ sve cijene spuštene su 50%, kao što je prikazano u krajnjem desnom stupcu tabele!

Cijena je izražena u kunama bez PDV-a.

Napomena: dostava kartica na adresu Naručitelja nije obuhvaćena gore navedenim cijenama.


REGISTAR IZDANIH ISKAZNICA

Portal vatrogastvo.hr vodi evidenciju o izdanim iskaznicama koja sadrži: ime i prezime osobe kojoj je izdana iskaznica, broj iskaznice, identifikacijski broj (OIB), datum izdavanja i roka važenja, zamjene ili povrata članske iskaznice te datum prijave nestanka, gubitka, krađe ili drugog razloga zbog kojeg je osoba ostala bez članske iskaznice ili prava na člansku iskaznicu.


POGODNOSTI ZA VLASNIKE ISKAZNICA

Portal vatrogastvo.hr na vlastitim će web stranicama redovito objavljivati ažuriran popis pravnih osoba u Republici Hrvatskoj koje temeljem podrške humanoj vatrogasnoj djelatnosti osiguravaju pogodnosti za vlasnike članskih iskaznica.

OBRAZAC ZA ONLINE NARUDŽBU – kliknite OVDJE!

Vaša pitanja, komentare i sugestije očekujemo na urednik@vatrogastvo.hr!

print
Možda će Vas zanimati